Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 stycznia 2017

Ogłoszenia



Szczęśliwego Nowego Roku!

Tematyka w styczniu:

1.    „Nowy Rok się właśnie zaczął i z radości wszyscy skaczą”
-Rozwijanie wyobraźni i ekspresji twórczej
-wdrażanie dzieci do uczenia się na pamięć i recytowania utworu literackiego
Kształtowanie umiejętności obserwowania następstwa czasu i jego rytmicznej organizacji
2.    „Cały z cegły, ma dwie wieże, w tym zamku mieszkali rycerze.
-Budzenie poczucia przynależności narodowej i patriotyzmu
-rozwijanie zdolności do podejmowania działań w sytuacjach trudnych
3. „ Kocham babcię, kocham dziadka, bycie z nimi to jest   gratka”.
-budzenie poczucia przynależności do rodziny oraz zainteresowania jej historią
-doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem
- Wspieranie dzieci w liczeniu oraz dodawaniu i odejmowaniu

Piosenka "Dobrze mi u dziadków"

Koci, koci, łapci
Dobrze mi u babci.
Weźmie na kolana
babcia ukochana.
Babcia da obiadek,
Pohuśta mnie dziadek.
Zjemy czekoladkę
z babcią oraz dziadkiem.
Złapmy się za ręce
Przy naszej piosence
Zatańczymy w kapciach
Dziadek ja i babcia.
Dziadek ja i babcia.
Dziadek ja i babcia.
Ogłoszenia:

- Bardzo proszę do 9 stycznia podać ilość babć i dziadków, którzy odwiedzą nasze przedszkole w dniu 12 stycznia o godz. 9:15.
Proszę o przygotowanie strojów jasełkowych dla dzieci w tym dniu.

Składamy się na poczęstunek-  2 złote od osoby.

- 9 stycznia dzieci obejrzą w przedszkolu teatrzyk.

- w sali można kupić zdjęcia z Mikołajem –koszt 24 zł za 3 zdjęcia.

- Prosimy aby każde dziecko przyniosło zdjęcie swoich dziadków, babć do przedszkola na wtorek 10 stycznia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz