Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 września 2016

PIOSENKA



   Przedszkole - drugi dom - piosenka

     1. Gdy dzień wstaje i wita świat,
         ranną porą wstaję i ja.
         Mama pomaga ubierać się,
         do przedszkola prowadzi mnie.

         Ref. Ja chodzę tam co dzień,
         obiadek dobry jem,
         a po spacerze w sali
         wesoło bawię się,
         kolegów dobrych mam,
         nie jestem nigdy sam,
         przedszkole domem drugim jest. 

     2. Czasem rano trudno mi wstać.
         Chciałoby się leżeć i spać,
         lecz na mnie auto czeka i miś.
        W co będziemy bawić się dziś?

        Ref. Ja chodzę tam co dzień...

     3. Zamiast mamy Panią tu mam,
         bardzo dużo wierszyków znam.
         Śpiewam i tańczę, wesoło mi
         i tak płyną przedszkolne dni.

         Ref. Ja chodzę tam co dzień... 

Właśnie taką piosenkę już znamy w naszej grupie. Napiszcie w komentarzach jak się wam podoba i czy wasze pociechy śpiewają ją wam w domach ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz